Beautiful Friends

Sunday, November 4, 2012

Family affairs..


Assalamualaikum all,

Jemu dengan routine yang sama setiap minggu. Ada masa kita juga perlu lari dari kebiasaan. Thus we tried to have our our own "family affairs". Pada anak-anak mungkin sedikit membosankan kerana hanya beraktiviti dalam kelompok keluarga sendiri sahaja. Namun pada Ibu, inilah masanya untuk kami bersantai dalam kelompok keluarga kami bebas dari sebarang rasa perlu menjaga hati orang lain. My family, I rules..

Walaupun hanya sekadar memancing di Port Souk Sharq, namun ia cukup bermakna. Walau tiada "mangsa" yang berjaya dipancing, tapi Arif dan Haazem seronok. Tambah pulak bila dapat merasa memegang pancing masing-masing tanpa dibantu oleh sesiapa. Pada Amsyar pula, dua hari berkubang dengan buku di rumah sehingga jam 2 pagi sememangnya cukup melemaskan. Ibu sedar Bujang Sulong risau dan berdebar-debar kerana mid-term exam is just around the corner. Tambah pula, dia ada "rekod" yang perlu dikekalkan. So to give him a little space, tak salah jika bertukar lokasi. Mungkin angin laut boleh mengurangkan "serabut" di otak dan minda.

Nevertheless, untuk Cik Asben.. menembak sunset sememangnya peluang yang amat ditunggu-tunggu.

Pada Ibu, walaupun hanya seketika, Ibu bersyukur. Semuanya balik dengan tersenyum. As long as we're together.. only that matters to me.

Arif and Haazem dengan gaya masing-masing..

Lost in two different world..
Anak dok pening perah otak.. Ibu pun pening dok gugel menu untuk malam tu.. at last masak lauk...



Antara hasil air tangan Cik Asben yang tak seberapa..
 
Last but not least, the organizer..
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...