Beautiful Friends

Saturday, March 19, 2016

Cooking - My kind of therapy

Cooking was never an easy thing for me.

Tho masak benda yang sama.. again.. again and again.. still.. entahlah.. mesti ada rasa berdebar jugak. Rasa macam ada terkurang.. terlebih sana sini sikit.

Cuma nyer.. rasa sedikit relax sebab senang nak mencari bahan-bahan untuk masak-masak di sini. Jom.. kali ni rasa nak show-off sikit la.

There won't be any story cuma some combination of lunch set yang Ibu prepared for my boys and Omak and Ayah.



The top three were special request from my boys..





Me.. main pondok-pondok with my Bujang Sulong..



It won't be the most perfect combination.. yet I try to make it ada lauk.. ada sayur.. ada ulam.. ada buah.

P/s; Alhamdulillah.. nobody complained..

Khalass..  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...