Beautiful Friends

Wednesday, June 14, 2017

Terima kasih Allah.. terima kasih semua..

Apakan daya..

Kita hanya merancang tapi Allah yang menentukan.


Alhamdulillah.. rezeki bulan Ramadhan.. daging salai kami dapat permintaan luar jangkaan. Tak menang tangan hence ada jugak last minute order yang kami terpaksa tolak.

Dah jadi macam tu.. kami cuba menyampaikan hajat kawan-kawan yang masih setia menunggu masak lemak cili api daging dan puyoh salai. Thus jika panjang rezeki kami.. warong Uwan Achik akan dibuka semula minggu terakhir Ramadhan ini. Ini pun sebab (insya'Allah) segala urusan jualan daging salai mentah (sepatutnya) selesai hari Ahad ni. Then kami akan sambung pulak selepas cuti hari raya. Itu pun hanya untuk kawan-kawan dari middle-east yang berhajat nak bawak stok terlarang ni ke sana.

As I said.. kami cuma mampu merancang.. tapi Allah yang menentukan. Dan mungkin jugak disebabkan ini tahun pertama kami berjual daging salai.. so banyak perkara yang tidak kami jangkakan.

Nevertheless.. terima kasih Allah.. terima kasih semua kerana masih setia dengan air tangan kami.

2 comments:

  1. Kak..bt la packin..xpnh rse dan mkn msk lmok daging salai..nk prgi ke nogori jauuuuh...pnh llu ikut nogori..xthu mner satu yg sedap...huhhh...pos la ke kemamAn...

    ReplyDelete
  2. tenok gmbr poster pon leh meleleh nih., sedapnnyerr., nyum2

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...