Beautiful Friends

Sunday, October 18, 2015

Hanya mereka yang ber-SABAR..

Dari nak memotong bontot siput.. membersihkan sampailah ke tahap nak menggulai.. memang kena banyak bersabar..

Sebut betul-betul..
~ She sells sea shells by the sea shore ~


13 comments:

  1. tak ssemua org leh nyonyot bontot siput tuu., huhu2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Petua nak bagi senang keluar isi siput tu.. masa potong bontot siput tu.. panjangkan sikit masa kerat bontot tu..
      - Wak makan tak siput sedut?

      Delete
  2. Saya tak pernah masak siput ni sebab tak reti..huhu
    Kalau nak makan, memang masak kat kedai jek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. T.kasih Fidah sudi singgah.
      Beli kat kedai sesenduk RM4.00.. tak puas makan.. tu yang masak sendiri.

      Delete
  3. First time singgah blog ni. Salam kenal :)

    ReplyDelete
  4. Wahh sedapnyaa....

    Hi mummy ronda2 dari blog wak.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. T.kasih Mummy sudi singgah.. nanti lega-lega K.Sham balas ziarah ya.

      Delete
  5. Replies
    1. Kat kedai pun jumpa sesekali jer.. orang malas nak jual sebab renyah nak masak.. bab mengerat bontot siput tu yang kena sabar Nieda.

      Delete
  6. Ni pun kita tak pnh mkn... terkesan dgn pesanan cikgu biologi masa form 4 form 5 dulu... huhuhu

    ReplyDelete
  7. Acik tak pobah boli ni sham.boli yg dah siap masak yo

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...