Beautiful Friends

Friday, July 13, 2012

Swiss Garden, Kuantan.


Ello all,

Semasa kami singgah di Kuantan tempoh hari, its already almost 5pm. By the time bilik siap dah hampir 6pm pun. Since the pool is open until 8pm so anak-anak pun pi la layan main air which ended dengan berendam dan "bercempogho". Sampai dah nak maghrib baru masing-masing naik masuk bilik.

Sebenarnya kami memilih Swiss Garden hanya disebabkan Cik Asben nak pi layan menembak. Other than that, kami secara jujurnya tidak akan "merekomen" hotel ini kepada sesiapa. Tetapi, terpulang laa. Ini hanya pendapat peribadi kami.

Reasons;
1- Bilik yang kami pilih - kami terpaksa menunggu selama 45minit untuk bilik disiapkan.

2- Solat wise - tidak ada sejadah disediakan hanya Bible. Sepatutnya memandangkan Malaysia adalah sebuah negara Islam, sejadah jugak perlu disediakan bukan sahaja arah kiblat. Jika Bible boleh disediakan di dalam laci, mengapa tidak Al-Quran dan sejadah??? Lainlah jika kedua-duanya tidak ada langsung.. hurmm..

3- Sarapan wise - sesekali cubalah "Chef" turun padang dan lihat serta bertanya kepada para pelanggan tentang makanan yang disediakan. Jangan hanya sekadar melepaskan batuk ditangga. Rasanya tidak berbaloi dengan harga yang dikenakan kepada kami serta nama yang dicanangkan.

But again, no offense.. its just me.. Other than that.. okey laa..

Muka bosan tunggu bilik siap..

& I quote from Cik Laila's words..
"pictures speak louder than words...mmg suka la hazeem hehe..."

My Cinonet.. lupa sekejap dengan sakitnya.. malam tu tumbang sampai pagi..

nice huhhh..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...