Beautiful Friends

Tuesday, May 29, 2012

Stok dari Tanah Malaya..



Sangatttttt suka hati..

Baru-baru ni ada kawan balik ke Tanah Malaya. Ada urusan mengejut. Baliknya pun tak lama, adalah dalam 2 minggu. Tapi pada Ibu peluang sedemikian walaupun tidak lama mana, tapi sudah memadai untuk melepaskan kerinduan pada keluarga tercinta.

Peluang itu juga Ibu ambil untuk berkirim barang-barang tahap “emergency” yang perlu di-top-up semula. Antaranya, meggi kari, meggi asam laksa, laksa kering dan seri kaya. Alhamdulillah, sangat tidak mendukacitakan. Semuanya ada. Maka dapatlah anak-anak Ibu meneruskan kelangsungan “special treat” setiap hujung minggu. Makan “meggi” original dari Malaysia tu babe..

Memang pada mulanya Cik Asben kurang bersetuju dengan alasan “tidak suka menyusahkan” orang lain, tapi memandangkan tuan punya badan sudah “sedia rela” membantu.. umpama pucuk dicita ulam pula yang mendatang.

Makanya di dalam entri kali ini, ingin Ibu ucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada keluarga Uncle Bob serta Untie Munirah atas kesudian melayan kerenah dan pesanan Ibu. Sememangnya jasa kalian hanya Allah sahaja yang mampu membalasnya.

 Ada pulak terselit pucuk ubi & daun kunyit.. tak berharap sangat sebenarnya..
Makanya rombakan besar-besaran la nampaknya..
Nampak gaya menu "lunch" untuk hari ini bakal berubah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...