Beautiful Friends

Friday, March 22, 2013

K.A.F.A


Alhamdulillah, KAFA malam ni berjalan seperti yang dirancangkan. Anak-anak semua riang, perut kenyang dan yang paling mustahak.. ilmu pun dapat.

Kaum Ibu yang hadir turut membantu. Dengan juadah yang pelbagai. Seterusnya turut membantu ketika anak-anak berhenti rehat dan akhir sekali sama-sama bergotong-royong membersihkan kawasan dewan setelah kelas berakhir.


Arif dengan hasil "keras-tangan" nyer. Ustaz Muhammad kata "job well done". Ibu pulak yang sengeh terlebih.


Sebahagian dari juadah sumbangan kaum Ibu. Alhamdulillah.. rezeki untuk anak-anak. Hat yang Ibu bawak dah "selamat" di-akikahkan. Tak sempat nak posing.


Anak-anak nak jugak duduk dengan Ustaz Muhammad dan Ustaz Hafiz. At last duduk kat tangga sajalah dah kerusi tak cukup. Apa nak kira.. janji hati happy.

Kelas berakhir jam 9.00 malam. Then anak-anak sambung dengan aktiviti masing-masing pulak. Sebenarnya, inilah yang paling ditunggu-tunggu. Lelaki dengan geng lelaki. Perempuan dengan hal masing-masing. Jam 9.30 malam semua bersurai. Ada rezeki.. Insya'Allah minggu depan kita jumpa lagi.


4 comments:

  1. Amboi comel2 sungguh yg tecik2 dok kat tangga tu. Dapat ilmu, dapat jumpa kawan2, heavenlah untuk depa. & untuk kaum ibu jugak, hehe.

    ReplyDelete
  2. bagusnya..mmg kelas buat malam ke @ acara ni buat waktu malam?

    ReplyDelete
  3. Unti Dinas,
    Mmg kiut-miut dia org tu. Tu belum lagi yg students pompuan. Mcm2 peil la during kelas tu.

    Kaum Ibu.. itu lg best. Gambar je yg x blh post kat sini. Terlebihh aksi dr anak2.

    ReplyDelete
  4. Unti Irfa,
    Mmg buat sebelah mlm. 7-9pm.
    Lagi pun adik2 students Kuwait U yg jadi Ustaz tu, time tu je free.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...