Beautiful Friends

Tuesday, August 28, 2012

Selamat Pengantin Baru.. Ija & Husband..

 

Alhamdulillah, selamat sudah pasangan Ija dan suami dengan majlis akad nikah yang cukup sederhana tapi meriah. Insya'Allah, pasangan pengantin bakal diraikan dengan majlis selanjutnya dalam tempoh terdekat. Too bad, we won't be able to attend it. Dah kena lapor diri ke negara Pasir Berdengung. Anak-anak dah nak mula sekolah sessi September pulak. Nevertheless, terima kasih jugak kepada Cik Yah and Ayah Man yang sudi menjemput kami sekeluarga untuk memeriahkan lagi majlis tersebut. Bukan senang nak merasa makan nasi pengantin ni. Tambah pulak bagi kami yang cuma balik setahun sekali ni.

Ija yang selama ni sangat jarang berhias, nampak begitu berseri dengan persalinan organza hijau muda dengan pink. Bak kata orang, naik seri pengantin. Cik Yah pun sama "jangok", sekali pandang.. memang Ibu tak perasan langsung.

Apa-apa pun, Ibu dan Cik Asben mendoakan agar pasangan mempelai kekal bahagia hingga ke akhir hayat, hidup rukun aman dan damai serta beroleh cahaya mata yang comel lagi sihat kelak.

Me, tengah layan soto before majlis bermula.. sedap babe..

Tengah kena interview..

Arif tengah layan boring..

Me and Mok Na..

Majlis membatal air sembahyang..

Barang-barang hantaran dari kedua belah pihak..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...